Lördag !!

Japp nu är det Lördag och Eva hämtade Kevin vid halv 1 tiden typ, då skulle dom till Busfabriken å leka ;)
Kan nog bli skoj för han, inte så lätt för mig att åka dit med han nu för tiden med en stor jävla mage ivägen kan man ju knappast följa med han in där å leka å han kan ju inte va där själv heller !!

Så nu ska man snart börja göra ve sig för att bege sig hem till Tosse Bosse Bus <3 senare å sen vidare till Mimmi ;)
så det lär nog bli en lyckad kväll ändå fast att man måste vara nykter HAHA :P men med roligt sällskap spelar de ju knappast någon roll för då har man ju kul vilket som .

Therese & Niklas va här precis å lämnade av en massa grejor som dom lånade av oss till Elias när han föddes, alla Kevins gammla grejor så fick tillbaka dom nu för dom har man ju snart användning för igen juu ;)
Idag är det 27 dagar kvar till BF men jag hoppas hoppas hoppas att han/hon vill komma ut tidigare för just för tillfället är jag så fruktansvärt trött på att vara gravid .
Nu vill jag bara ha ut min lilla bebis, fast ibland är det en väldigt skrämmande tanke man får när man tänker på att här snart är en bebis i huset men det löser sig nog hehe :D

Nää nu ska jag göra annat, hoppas ni får en underbar dag

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Tosse

Nej det kan inte vara normalt alltså haha. Ja det hoppas jag med kan jag tala om :) Puss

2009-03-04 @ 11:11:33
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0