Blogg ?

Ja det har Tosse Bosse Bus <3 fixat till mig haha ska bli kul att se hur detta slutar haha :D

Men men nu ska jag ut med Tyson innan Kevin ska sova sen blir det Sola så man får lite färg i huet iaf är det viktigaste haha ;) sen får jag väl gå å plocka litta här hemma innan man slänger sig i soffan framför en film eller två !!

Ha en fortsatt trevlig Fredag den 13:e :P
..& Tosse gumman, lycka till å hoppas det blir lyckat <3
Älskar min Familj, 40 dagar kvar idag till bebis kommer *läääängtar*

// Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Tosse

Jaaaaaaa nu kan man svara dig i din egna blogg :D Wiiiiee :)

Bra att du har börjat skriva i den :D

jadå det var en lyckad och mysig helg :D Han kommer till mig på Lördag :)

Pussss <3

2009-02-16 @ 17:17:28
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0