31 dagar ;)

Hmm ja då har man bara 31 dagar kvar till bf ... hoppas hoppas den vill komma tidigare !!

Sällan man sitter uppe mitt inatten fast man ska upp kl 8 för å lämna Kevvan på dagis :D
Imorgon när jag hämtar han kl 12 så ska vi ta bussen direkt upp till H-borg för att hälsa på Emma & William och denna gången ska inget stoppa oss för det har gjort de dom sista gångerna vi skullat träffas så har ngn blivit sjuk .

så nu ska jag äta upp min choklad elefant ta en cigg å ett glas oboy sen är det sängen som gäller ;)
Riktigt skönt är det nu när Kevin börjat sova i sin egen säng, man sover så mycket bättre om nätterna !!

Nää sov gott allesammans .

Älskar mina små hjärtan + mina vänner å ni vet vilka ni är

// Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Tosse

Älskar dig med <3

2009-02-24 @ 11:48:51
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

va skönt att han sover i sin egna säng =) Stoooor kille nu ju! :D ♥

2009-02-27 @ 21:25:29
URL: http://haaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0