Till helgen !!

Jaa till helgen ska INGEN eller INGET störa oss
jo förrutom M´s dartmatch då vill säga men annars
för vi ska ha mys helg utan en massa störigt skit !!!

Bara varit hemma idag så skönt, lagade mat tillsammans..
käkade framför en film
gick ut på baksidan å sparkade boll med kevin
eller ja micke & kevin sparkade boll jag & kellie satt å busa i gräset
medans micke la kevin gick jag å lillfisen till affären å handla chips
sen gav micke kellie mat så hon oxå kunde sova
sen har vi spelat wii jag & älsklingen.. daaaart juu haha :P

imorgon ska kevin till dagis å jag micke å kellie ska till maxi å handla ;)

ta en cigg nu sen duschen å litta mer spel haha :D

Älskar MIN familj <3


Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0