Lördag 29/8

Jaa nu är det lördag igen ;)
veckorna bara springer iväg.. men det är bara bra för då är det snart den 1/10 å vi sitter på planet på väg till värmen haha ;)

Och Kellie har börjat med napp haha så söt är hon :D fast hon använder den inte hela tiden utan mest när det kliar som värst pga tänderna så tar hon nappen å stoppar i munnen .
Vår underbara tös <3

Och Kevin har blivit duktig han oxå.. brukar gå å lägga sig fint om kvällarna å titta film på sitt rum sen somnar han till de.. perfekt !!

vad händer idag då ?
hmm min man är iväg å kastar match kommer hem när den är slut så får vi se vad vi gör om vi går ut eller bara sitter hemma å tar de lugnt ;)
det behöver man ibland det oxå !!

Måste ringa gyn på måndag oxå så jag kan få insatt min jävla spiral så inte Micke får som han vill haha en bebis till för det vill jag verkligen INTE just nu !!

Nää nu är mina flak redbull slut :(
druckit upp 3 flak på lite mer än 1 vecka så får ta å köpa nya idag !!
kan inte vara utan dom haha :P

Oj måste ut med Tyson haha
skriver mer sen
ha en underbar dag alla utom vissa :P

Älskar MIIIIIIN Familj

xoxo
Tess ffs




Bjuder på en suddig bild på Mig & Micke från Dickens förra Lördagen !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0