kors i taket

haha JAA det är det verkligen, klockan 10 va Tess duschad, sminkad å håret va fixat
fan så tidigt brukar jag fan aldrig vara klar haha men gick lite fortare nu eftersom Micke & Kellie låg och sov så jädrans sött sidan om varandra haha.. fotade dom lägger ut de senare när jag har mer tid . Men man märker verkligen att det är Pappas flicka . så underbart att se ;)

Nu ska vi snart iväg och fixa pass till mig gjorde ju aldrig det igår eftersom jag kan åka med mitt leg men vet inte riktigt om jag ska göra det så vill ha ett pass ifall i fall .
sedan blir det till väla och handla lite till barnen till resan å så ;)
Fan vad jag längtar !!

Nää nu ska jag packa våra saker och sen bege mig ut på parkeringen


xoxo

Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0