Helgen ;)

Vilken underbar helg alltså ;)
I fredags lämnade vi som sagt Kevin till morfar & Kellie till Tosse
sen så stack jag å caroline ut å körde litta i stan å så, in om snaps sa hej till Pelle (peppe)
tog en redbull vodka där inne men där va så lite folk så vi stack igen
drog bort till dickens där det va mycke mer folk haha ;)
och Tess söp vidare och blev fullare å fullare men dock inte så jätte full
körde och hämta micke å hem till oss och fortsatte festa han jag å carro

drog ut till väla vid 11 tiden köpte ett nytt wii spel med dart haha skit roligt sen när vi kom hem från väla så la vi oss alla i soffan å skulle vila sluta med att micke somnar carro somnar å kellie kommer hem haha så det blev inget vilande för mig men de gjorde inte så mycket när vår flicka kom hem å busade med oss/mig .
Micke ringde hans mamma å fråga om hon kunde ta Kellie å de kunde hon juu ;)
så jag å carro körde och lämna henne på kvällen
va egentligen meningen att vi skulle dra ut igårkväll men de slutade med en massa mys i soffan
och halva dagen idag har jag legat i hans famn i soffan å kollat sopranos och somnat vartannat haha ;)

nu är min man iväg på match och jag å barnen ska iväg ut och träffa Therese & Casper en runda ;)

så får vi se vad som händer nästa helg om de blir bio middag utgång eller bara utgång haha för gillar inte att äta när man dricker haha :P
får pengar på torsdag så nåt ska göras till helgen iaf
och som sagt bara för man har fått barn betyder inte det att man ska ge upp sitt liv !!!!!!


Men jag ska ändå gifta mig haha :P


Nää nu måste vi dra och till dig - dra åt helvete ffs, du snackar bara en massa skit !!!



Tess ffs


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart man inte ska särskillt inte när man har barnvakt till dem hihi Kellie bor hos mig till helgen ni har inget att säga till om haha :P

Pusssssss

2009-08-17 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0