Härliga söndag ;)

Ja idag har de bara varit en massa mys
först med mannen min sen med barnen och massa mys sen när Micke kommer hem igen efter hans match då blir de titta sopranos.. de e nice !!

Barnen sover eller ja Kevin sover som en stock och Kellie ligger i sin säng å skriker lite men de stör inte mig alls för hon ska vänja sig att somna själv så vi inte har samma problem med henne som med kevin =/
men micke har börjat få rätt på de nu faktiskt å de e väldigt skönt hehe :D

Snart ska ju lillfisens säng in på storebrors rum så vi får ha vårt sovrum för oss själva haha ;)

har även beställt förstoringar 4 st,
1:a är familjefotot från hd
2:a är Kellie från hd
3:e Kevin & Kellie
4:e Kellie & Tyson

har ju sen innan Kevin från hd & Kevin å tyson så måste ju ha likadant på Kellie bellie bus ju !!

Nää nu ska jag släppa ut hunden sen kolla min älskade dotter som är riktigt förbannad just nu =/

Älskar MIN familj . snart 6½ år med älsklingen <3
och bara några månader till Kevin fyller hela 3 år <3
och imån ska Kellie få sin 2:a spruta på bvc snuttan blir ju 5 månader på Onsdag <3

var tar tiden vägen ??? går ju för fort =/



Tess ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0