Fullt upp ;)

Ja idag har de varit fullt upp känns de som haha :P
lite slappande imorse innan jag å kevin började dammsuga.. det är jätte roligt att städa med kevin för han verkligen älskar det ;) jag dammsugade och han tvättade skåpsluckorna sen tog vi å tömde diskmaskinen å fyllde den lika snabbt igen hehe :D startade en maskin tvätt, sen kom pappa för att hjälpa mig på baksidan, glippte gräset å började rengöra poolen.. sen kom Johanna för hon skulle tvätta ute i stora tvättstugan så då passa jag på att tvätta 2 maskiner där ute oxå
Va i affären en runda oxå för kevin vägra äta middag utan han skulle enbart äta mackor hela dagen men men vad man än får i han är positivt ;)

sen medans vi väntade på att vi skulle hämta sista tvätten kl 22 så satte vi oss på framsidan och snacka lite, så kom Caroline & Giza efter de kom även Tosse & Linda ett tag ;)
så satt å snacka lite skit där ute en stund :P

Imorogn kommer johanna efter jobb för att hjälpa mig ut med en hylla i garaget så jag får väck den här hemmifrån ;)

Ungarna sover gott i sina sängar å jag ska strax kolla reprisen på prison break som jag missa i måndags !!

Nää nu börjar det, hörs sen lr imån

Micke - Älskar dig, snart ses vi <3


☆Tess ffs ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0