Fredag ;)

Ja nu är det helg igen haha skööönt ;)
veckorna går så fort det gör ju helgen oxå egentligen men ändå skönt med helg :P
Idag vaknade vi halv 10 skönt med en liten sovmorgon
brukar vi iofs få ändå för våra barn är ju dock inga morgon människor
men vi satt hela familjen å käka frukost framför tv:n, sånt myspys hehe !!

Kellie ska träffa sin bästis Johanna idag ;)

Och resan blir bokad idag oxå wiiihooo
så den 1/10 åker vi till Kreta :)
fy fan vad skoj vi ska ha det alltså
ska bara införskaffa uv dräkt till lillfisen så hon inte bränner sig
och ny vagn ska vi fixa till henne, begagnad dock för jag vägrar ta med nån utav mina älskade vagnar dit så dom förstörs på resan.. men det är ju bara till att ta nån billig vagn till det dock ska där vara fullt liggläge så hon kan sova bekvämt när hon själv vill.. har ju paraplysulkyn till Kevin !!
nää jag läääängtar verkligen till vi ska åka så kul det kommer bli ;)

Igår kom caroline så vi satt här hemma å snacka en massa skit, alltid roligt när hon kommer på besök <3

Nää nu ska jag ta å kolla frysen å se vad vi ska äta idag

see ya


Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0