Bones

Yes det är vad som är på tv:n just nu.. synd bara man redan sett dom avsnitten !!
Ååååh vad jag längtar tills klockan slår 7 - halv 8 för då äntligen är det dags för Kevin att lägga sig
Han är omöjlig att ha å göra med för tillfället
jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till eller vad jag ska göra för att han ska förstå .

Kellie har sovit väldigt mycke under dagen.. skönt för henne för hon brukar ju inte få sova så länge
för Kevin väcker henne hela tiden =/

Snart kommer Älsklingen hem <3

Nää nu ska jag plocka undan lite.. skriver mer ikväll å berättar hur det gått med Kevin & nattningen ;)
Önska mig lycka till för det behövs verkligen !!


☆ Tess ffs ☆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0