02:08

Alltså vad jag gör uppe nu det vet jag faktiskt inte haha :)
Behöver egentligen sova men är inte ett dugg trött =/
jag går här hemma å små plockar
på dagarna pallar jag verkligen inte göra ett skit men sen när kvällen/natten närmar sig ja då jävlar i de börjar man små städa typ haha nog normalt men tror det är mycket för det är enda tiden man har lugn å ro till att göra precis vad fan man själv vill och inte behöva springa å jaga ungar hela tiden :D

Ska strax gå ut med Tyson på baksidan ;)

Johanna va här innan å käka med oss sen satt vi en stund å snacka innan hon körde hem .
Man har ju för fan knappt varit utanför dörren idag, vem går ut frivilligt i detta vädret ? inte jag iaf.. men iofs så har jag en hund som behöver komma ut men han är nog gjord av socker lr nåt för han totalvägrar gå ut när det regnar så man får bokstavligt talat dra ut han så han iaf får kissa sen springer han raka vägen in igen haha han är så söt min lilla kelgris ☆

Ååååh nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så min Älskling kommer hem igen <3

Nää om jag ska ta å fortsätta här lite hehe för måste ju sova nångång inatt oxå ju för när barnen vaknar imån så måste man ju gå upp oavsett hur trött man är !!
Och sen så ringer ju Micke halv 12 oxå så då kan man ju inte ligga å sova haha :P

Fan har tiden tagit vägen ? satt nyss å tänkte på det att Kellie blir ju för fan 5 månader nu om 2 veckor, det har fan gått skit snabbt tiden sen hon föddes =/ :)
Hon börjar bli så stor nu juu, mammas lilla flicka är hon ju hehe men vafan tänderna är på väg att ploppa ut, hon äter burkmat hon ska stå hela tiden hon kan nästan sitta helt själv hon vänder sig från rygg till mage å tillbaka till rygg igen ja det är bara en bråkdel av allt hon kan ;)
Och fy vad roligt det är att få handla rosa kläder haha. me like ;)

Nää nu får vi va färdiga för denna gången :P

Min Familj & Mina Vänner - Älskar Er Ni betyder Allt <3


☆ Tess ffs ☆


Kommentarer
Postat av: fryksäter

<3

2009-08-04 @ 02:43:01
URL: http://fryksaterochmalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0