Valborg ;)

Idag är det valborg och tivoli & marknad i stan, jiiippiii haha :D
Ska ner en runda till stan sen med barnen så Kevin får åka lite och kolla marknaden !!
Just nu är Kevin med Eva å kollar på grisen Sune haha han älskar den grisen ;)
Så ska möta dom sen å åka till stan å i stan kommer man träffa Therese & co också, det kan ju inte bli bättre !!
Och inte nog med det så är det ju så underbart väder ute också .

Igår va vi här ute på framsidan så Kevin kunde cykla på sin älskade cykel, gick riktigt bra nu när Micke fixat handbromsen som låg emot däcket å rättat till stödhjulen ;) han är så duktig min lilla kille på att cykla å han älskar verkligen det !!

..& jag är verkligen sugen på att göra ve mitt hår, göra något annorlunda men jag vill dock INTE klippa av mitt långa hår utan fixa till de så man kan få ngn snygg frisyr..
så jag får väl ta å ha en disskution med Malin om hur vi kan göra ;)

Nää nu ska jag duscha å göra ve mig innan lillsnuttan vaknar å ska ha mat !!


Vi Ses I Stan

// Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0