Min Älskade Vän <3

TACK SÅ JÄTTE MYCKET TOSSE BOSSE BUS <3 DET BLEV RIKTIGT SNYGGT !!!!!


Idag har jag å min lilla snutta varit i stan å myst ;)
Gick inom Malins jobb å snacka lite med henne oxå, min söta kusin haha du bara MÅSTE göra ve mitt hår snart snart snart !!
Sen gick vi en runda på kullagatan å tittade å shoppade bara lite för en gångs skull haha :D
Åkte upp till pappa å hämta han, sen vidare till kolonin där Kevvan va hos Micke & Eva .

Nu ligger Kevin å sover, Kellie ligger  här sidan om mig i soffan å tittar runder å jag ska kolla klart på kriminal minds,
funderar på om jag ska ut å ta mig litta glass mmm va gott :)

Blev inget tvättande idag ändra tiden till imån 10-14 ist . måste tvätta då för annars har varken jag eller barnen rena kläder till 50 års festen vi ska tilln på lördag ;)


Trevlig kväll mina damer & herrar :D

// Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Tosse

Så lite så :)

2009-04-23 @ 22:23:56
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0