Frukost !!

Jag sitter här med en festis, 4 munkar och 2 choklad elefanter haha det får bli min frukost idag ;)
Har precis lämnat Kevvan på dagis å nu ska jag försöka få ngt gjort här hemma innan jag ska hämta han igen, men som vanligt så kommer man fastna framför tv:n lr datan haha :P
Ska iaf möta min söta lilla Tosse bosse bus sen 5 i 12 <3

Kellie ligger här sidan om mig å hostar å nyser, lillfisen håller på att bli förkyld IGEN =/ Kevin som smittat henne denna gången oxå !!

Tosse jag gjorde som du, boka fan oxå tvättstugan imorgon så jag får undan allt på en å samma gång slippa tvätta hemma, så imån ska de tvättas mellan 14-18 både vanlig å groven *jiiihaa*

Nää nu börjar hon skrika så nu är de dags för mat ;)

Ha de bra å sköt om er :D

Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Tosse

Haha och jag börjar tvätta när du slutar tvätta ;)

2009-04-22 @ 10:23:11
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Tosse

Ge mig inloggning och lösen så ska jag fixa det :)

2009-04-22 @ 12:37:18
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0