Fredagskväll !!

Japp nu har de blivit kväll och vad gör man ??
Hmm jadu, inte ett piss haha :P
Sitter här i soffan, Kevin ligger å sover här sidan om mig, Kellie sover i sin gunga ;)
Och jag ska nog gå ut i köket å ta mig en bit daim tårta med grädde.. mmm gott gotti gottgott :S

Imorgon måste jag upp på maxi =/ vilket jädrans jitande haha men måste handla lite smått som jag glömde idag när jag å Malin va där . Sen bär de ju av på 50 års fest med "nästan" hela tjocka släkten, kommer nog bli intressant haha :D
Funderar starkt på om man ska dricka lite smått eller skita i de, det är frågan haha :P
Kevin ska ju stanna kvar hos Eva & Micke och Kellie kan ju dricka ersättning så jag har sån fete beslutsångest haha !!
Men men vi får la se vad som händer imån !!

Nää släppa ut Tyson så han får kissa sen käka tåååårta ;)
Ha de bra ni alla där ute som festar.. Typ Tosse å co :P ta de lugnt med drickan haha !!

Puss & Kram
// Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Tosse

du äter fan alltid tårta :P

2009-04-25 @ 18:50:06
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0