2009-04-20

Hmm ja de va ett jädrans bra tag sen man skrev här inne haha får skärpa mig med det annars kommer Tosse slå på mig haha :P
Hon den aggresiva (eller hur fan det nu stavas) typen skällde på mig innan för jag aldrig uppdaterar :P
Men nu har jag ju skrevit så nu kan jag ju SLUTA hahahaha :D

Nää skoja bara..

Såå vad har egentligen hänt den senaste tiden ?? hmm en hel del faktiskt men allt kan man ju inte rabbla upp här, men iaf den 19e Mars kom då vår älskade lilla Kellie till världen efter 30 min uppe på förlossningen så de va snabbt men ändån jobbigt haha !! Hon är allt en liten knubbis, hon vägde 3110g när hon föddes å nu 1 månad gammal väger hon 4240g . så på 1 mån har hon gått upp över 1kg min lilla snutta ;)

Och Kevin har blivit sååååå stor fan ;) nää det har han ju inte egentligen men helt seriöst man ser han med helt andra ögon nu ju, han är ju trots allt storebror nu å ingen liten bebis längre .
Pratar som bara den gör han oxå !!

Sen får vi se om han ska sluta på dagis oxå eller om han ska gå kvar, från å med sommaren ändras ju dagistiderna så dom barnen som har föräldrar som går hemma (föräldralediga,arbetslösa osv) dom får bara gå där mån-fre 8-11 dom får alltså ingen mat där längre för deras ekonomi klarar inte det, men ändå ska vi betala SAMMA avgift som innan när dom fick mat . Inte en chans i världen att jag gör det !!
Då kan han fan lika bra va hemma å ute på lekplatsen å leka med barnen där !!!!!

Vi har ju varit sjuka här hemma oxå, till och med KellieBellie åkte på världens förkylning när hon bara va 1 vecka gammal =/ uscha så rädd jag va då, sov ju knappt på nätterna för hennes näsa va ju fan igentäpt så hon kunde knappt andas man låg ju där med nässugen å näsdroppar i full beredskap !!!

Har varit å vägt Kevin oxå och nu äntligen har han nåt 12 kg 12,1 väger han nu vid 2 år och 4 månaders ålder, så han börjar komma igen rätt bra nu efter hjärnhinneinflammationen *skönt*

så nu har jag rabblat upp lite om vad som hänt den senaste tiden, så nu kan jag komma till vad som skett idag :D
Först lämna jag Kevin på dagis imorse, hem å gjorde ve snuttan för att traska bort med henne till bvc.. sen hem å ta de lugnt en liten stund innan vi skulle hämta Kevin igen, när vi kom hem rensa vi lite i klädkammaren å bar ut de i förrådet sen kom Malin å hämta Kevin för att köra han till Eva i kolonin och jag gick å tog en cigg med min kära vän Tosse bosse bus <3 snacka med henne lite sen på vägen hem kommer micke med motorcyklen så står å snackar med han, danne å fäldt en stund på parkeringen sen blev de snabbt in å byta om för att bege oss till Malmö jag malin mia lukaz å kellie, skulle ju hämta en vagn till snuttan .
En Emmaljunga Cityjet svart/rosa !!!
Det är så fruktansvä'rt kul nu när man kan handla rosa å jag älskar rosa haha :D

Mickes minsta syster ringde innan å bjöd oss på kakor å bullar imorgon så vi får ju åka dit, hon är så söt hon alltså !!
Och på Onsdag ska vi till Annsofie för hon fyller år *grattis* så då blir de tårta tårta tårta *jummie*

Nää nu har jag skrivit en roman så nu får de va bra, hoppas du är nöjd Therese.. Nu har jag uppdaterat iaf haha :P
Nu ska jag ta en cigg sen duscha sen är det csi å sängen för min del !!
..& Therese fan ta dig om du inte kommer till dagis imorgon, då blir jag arg haha.. nää men tänkte vi skulle ta en promenad till maxi efter vi lämnat ungarna ;)


Kevin & Kellie Ni Är Mitt ALLT <3
Älskar mina vänner <3

// Tess ffs
-the one and only-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0